Akilles naiset 3div etsii uusia pelaajia

Laji on koripallo, joukkueen kotipaikka on Espoo ja pelattava sarja Naisten 3 div. Joukkueeseen kuuluu 21 jäsentä ja kalenterissa on 0 tulevaa treeniä tai peliä.

Ehkäpä haluat liittyä joukkueeseen? Meillä on hyviä pelaajia joukkueessa, aina on tilaa uusille koripalloa harrastaneille pelaajille.
Tarvitsemme ja otamme vastaan peleihin ja kerran viikossa harjoitteluun sitoutuneita pelaajia. Pelaamme 3. divisioona.
Ota rohkeasti yhteyttä anna(piste)liljestrom3(miuku)gmail(piste)com, tai ilmesty suoraan harjoituksiin: tiistaisin Tiistilän koulu klo 19:30-21 tai keskiviikkoisin Mattlidensskola klo 20-21:30
Lisätietoa seurasta ja joukkueesta löytyy nettisivuiltamme http://espoonakilles.sporttisaitti.com/

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 24 päivää sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.